ميرفخر‌رجايي با بيان اين‌كه

كيف پول

ميرفخر‌رجايي معرق چرم را يك عدد از هنرهاي سنتي دوچندان زيباي اصفهان كه در حقيقت گروه يك سري هنر گران بها خواند و اظهار كرد: هنر سوخت و معرق روي چرم منحصر به فرد به ايران است و علت نامگذاري آن انتقال نقش به پوست با قالب داغ مي باشد و در واقع پوست را مي‌سوزانند كه به رنگ قهوه‌اي تيره درآيد، در اين راستا آن را «سوخته» هم مي‌نامند . 

خريد كيف پول
وي با ابراز خوشحالي از فراگيري و معرفي اين هنر ، افزود: دوست دارم انديشه ديگر هنرمندان را گشوده كنم و براي معرفي اين طرح در نمايشگاه‌هاي متعدد سرزمين شركت مي‌كنيم، اما هم يك ماه پيش در شهر تبريز در نمايشگاه حضور پيدا كرديم . 

كيف پول مردانه
ميرفخر‌رجايي با بيان اين‌كه هم اكنون به شهرهاي مشهد، تهران و تبريز صادرات اين جنس را انجام مي‌دهد، اذعان داشت: صنايع‌دستي معرق چرم استقبال خوبي از سوي سنين و قشرهاي متعدد جامعه دارد ودر طول هفتمين نمايشگاه ملي صنايع‌دستي تبريز نيز فروش مناسبي داشتيم . 
هنرمند پيشكسوت اصفهان در ادامه سخنان خويش با اشاره به اين‌كه در هجرت پيشين خويش به تبريز از بخش‌هاي صنعتي و توليدها مبلمان اين شهر ديدن كرده است، گفت: در اولِ سفرم با تحقيق از طريق وب متوجه شدم آثار تاريخي و مكان‌هاي جذاب شهر تبريز مضاعف مي‌باشد و اين‌بار آن گاه از نقطه پايان نمايشگاه هنگامي براي بازديد آنها خواهم گذاشت


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.