جمعه ۰۲ آذر ۹۷ ۰۰:۱۰
مشكلها چنين برندهايي بي توجهي به بازار رقابت در عصر هاي گوناگون بوده ميباشد به طوريكه اين برندها طي سالها قليل ناچيز مبتلا افول شدند و بازار پررونق پيشين خود را از دست دادند .
او در ادامه گفت: به عنوان مثال در استان پهناوري مثل كرمان، روزگاري مردمان اين حوزه محروم به دليل استقامت بالاي توليد ها كفش ملي و قيمت مناسب آنها، مشتريان لبريز و پا قرص اين جنس بودند البته در سال هاي اخير بي توجهي به كيفيت، اين بازار را كمرنگ كرده ميباشد .
اسدي كرم با تاكيد بر پتانسيل هاي مضاعف كفش ملي گفت: با نيازشناسي و ساكن سازي محصولات، كفش ملي مي تواند مجدد بر رمز لهجه ها بازگردد و حتي به تيتر يك مال فاخر به بازار عرضه شود .
- ۱۹ بازديد
- ۰ نظر