پنج راه براي تركيب لوازم جانبي چرم در كمد لباس بهارزن در كت چرمي

كيف چرم زنانه

پس از يك زمستان طولاني، بهار به پايان رسيد.
يكي از بهترين چيزهايي كه در مورد فصل جديد است، لباس هاي زمستاني و كتهاي خود را براي چند ماه و از آب و هواي گرم لذت ببريد. در حالي كه Ontarians از يك تابستان لذت مي برند، بسيار طولاني نيست و هميشه كمد لباس كمد كاملا جديد را خريداري نمي كند. در پايين، ما چند ايده را براي چگونگي نگه داشتن كالاهاي چرمي خود در چرخش بهار خود به دست آورده ايم و برخي از مسافت پيموده شده فصلي خود را از مواردي كه قبلا داشتيد به دست مي آوريد.
براي تميز كردن اين قطعات براي يك فصل جديد، ما نيز توصيه مي كنيم آنها را به Love Your Leather براي تميزكاري حرفه اي هدايت كنيد. پس از اينكه چيزها را با هم تركيب كرديد، به نظر ميرسد كه به كمد خود اضافه كنيد بدون اينكه چيزي تازه خريداري كنيد. اگر در بهار اين صندوق را اضافه كنيد، پس از اينكه دوست داشتيد و آنها را پوشيديد، آنها را براي هرگونه تعميرات و لمس آنها به ارمغان بياوريد، به طوري كه آنها بتوانند شما را به خوبي خدمت كنند.
حالا - بر روي مد. سه دسته لوازم جانبي چرم وجود دارد كه به آساني مي توانند به كمد لباس بهار شما انتقال پيدا كنند:
كفش علاوه بر آوردن آپارتمان چرم و صندل چرمي براي كمد لباس بهار (يا حتي اضافه كردن چند زوج جديد به مخلوط)، دو دسته ديگر از كفش هاي چرمي وجود دارد كه مي توانند براي يك لباس بهار عالي ساخته شوند.
اول كفش كتاني چرم است.
بالن بر روي كت و شلوار سفيد در پس زمينه صورتي
سبك هاي كلاسيك مانند آديداس استن اسميت و نايك كلاسيك كورتز، كلاسيك هاي كت و شلوار كلاسيك هستند، و زماني كه با لباس هاي مختلف همراه مي شوند، عالي عمل مي كنند.
در حالي كه كفشهاي كتاني با شلوار جين و تي شرت عالي ميباشند، آنها همچنين مي توانند يك سبك غيرمتعارف را به يك لباس، كت و شلوار و يا گردنبند اضافه كرده و با يك لباس رسمي ترتيب دهند.
يكي ديگر از راه هاي عالي انتقال برخي از قطعات كمد لباس شما به بهار و تابستان اين است كه چكمه هاي چرم خود را براي فصل جشنواره باز كنيد. از مبارزه به گاوچران، پاشنه بلند به چمدان، چكمه هاي چرمي از تمام اشكال و سبك ها، راه خود را به جشنواره جشنواره تبديل كرده اند - جايگزين بسيار بهتر براي مبارزه با چمن، خاك و گل از كفش هاي ورزشي و صندل هاي جشنواره گذشته است. چكمه هاي چرمي شما با يك لباس كوچك يا حتي شلوار جفت شده مي تواند در يك شب تابستان نيز به شما برسد، همانطور كه در زمستان است.
كيسهكيف چرم مي افزايد: در مقابل يك لباس سبك بهار - تركيب لباس و يا شلوار جين ساده و تركيب تي شرت با لوازم جانبي چرم، و شما يك تركيب بزرگ است كه هر دو راحت و شيك است.
سه سبك كيسه هاي چرمي در طول دو فصل گذشته به طور خاص محبوب بوده است و قطعا به همان ترتيب كه ما به بهار مي رويم، به نحوي حركت مي كنيم. اگر شما قبلا اين سبك ها را نداشتيد، همه آنها براي سرمايه گذاري هاي بزرگ كمربند براي اين فصل و فراتر از آن مي كنند.
كيف مجلسي بزرگ قرمز بر روي دست دختر
 
كوله پشتي چرمي / كوله پشتيدر هر رنگ از رنگين كمان موجود است، يك كيسه تيتا مستطيلي يا دايره اي مي تواند همه چيزهايي را كه احتمالا براي يك روز بزرگ نياز داريد را شامل مي شود، از جمله سفر به ورزشگاه، فروشگاه يا حتي سرگرداني در خارج.اينترنت براي اين تبلت از Everlane، آجيل، پس از آن كه در تابستان سال گذشته در بازي هاي Invictus در تورنتو بر روي شانه عضو جديد سلطنتي خانواده Meghan Markle مشاهده شدكيف چرم Crossbodyمناسب براي زنان در حال حركت، يك كيسه crossbody اجازه مي دهد تا شما را به دست آزاد در حالي كه انجام همه چيز در برنامه شلوغ خود را. اين نيز يك راه امن و مطمئن براي نگه داشتن تمام ارزش هاي خود را در نزديكي خود را در هنگام راه خود را از طريق جمعيت و ديگر مناطق مشغول است. با آب و هواي گرم در راه، شما احتمالا زمان بيشتري را در خارج از منزل و راه رفتن دور مي اندازيد - اين كيسه ها به اندازه كافي سبك هستند تا بتوانند فقط وسايل خود را حمل كنند، در حالي كه لباس هاي بهاري خود را كمي بيشتر اضافه مي كنند.مفهوم مد خيابان. پرتره از دختر جوان در لباس مد لباس پوشيدن. قرار دادن در برابر پنجره بوتيك
كوله پشتي چرميدر سال هاي اخير، كوله پشتي بازپرداخت بزرگي را به همراه داشته است. كوله پشتي هاي بلند نيز شروع به ظهور كرده اند، از جمله آنهايي كه از انواع مختلفي از چرم ساخته شده اند كه براي سال ها ساخته شده اند. كوله پشتي چرمي مي تواند در پاييز و زمستان با پوشش هاي ساختاري بيشتر و لباس هاي بلند، اما با لباس، دامن يا شلوار و لباس پيراهن در فصل بهار، در دوازده سال ديگر نيز دوام مي آورد.گزينه هاي زيادي وجود دارد، اما اگر قصد داريد يك كوله پشتي را به مجموعه كيسه هاي خود اضافه كنيد، احتمالا مي خواهيد تصميم بگيريد كه آيا مي خواهيد بيشتر براي ابزار يا مد باشد. برخي از مارك ها همچنان متمركز شده اند تا اطمينان حاصل شود كه كوله پشتي هاي چرمي خود را تا آنجا كه ممكن است در داخل قرار مي گيرند، در حالي كه ديگران به عنوان مد لباس به كوله پشتي مينياتوري تبديل شده اند. در هر دو مورد، يك بار ديگر شما گزينه اي داريد كه در صورت تمايل روزانه شما را به صورت رايگان و مد روزي نگه مي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.