مراقبت از چرممبلمان

شما پول زيادي در ماشين شكلات صرف نمي كنيد، پس چرا يك آيتم چرمي كه براي استفاده آن مناسب نيست، خريداري كنيد؟ ما يك جدول زير تهيه كرديم كه بايد به شما كمك كند تا انتخاب درستي از چرم كه مي خواهيد از مبلمان خود ساخته شود انتخاب كنيد.
فرد يا زن و شوهر / استفاده گاه به گاه كمربند چرم
استفاده از خانواده هاي كوچك / استفاده منظم / استفاده تجاري نور
خانواده بزرگ با حيوانات خانگي / استفاده از تمام وقت / استفاده تجاري كيف زنانه چرم
مراقبت عتيقهدانه هاي عتيقه (دو تن يا رب) يك چرمي است كه براي پوشش دادن ظاهر منحصر به فرد "WORN" از پوست هاي سنتي استفاده شده است. اين توسط يك كت ورقه اي است كه به طور غيرمستقيم استفاده مي شود يا خميده مي شود تا يك رنگ پائين زير را نشان دهد. علامت هاي طبيعي و برخي تغييرات سايه وجود خواهد داشت و اين نوع چرم با گذشت زمان بيشتر مي شود.
گرد و غبار را به صورت هفتگي با پارچه نرم يا خلاء با يك قلم مو نرم كنيد.اگر از مبلمان خود استفاده نكنيد، از پارچه هاي مرطوب استفاده كنيد تا بلافاصله پاك شود. مالش نكن از آب اضافي استفاده نكنيد زيرا رنگ آميزي آب مي تواند رخ دهد.از مواد پاك كننده خانگي استفاده نكنيد.اگر از يك محصول تميز كننده پوستي ضد پيري استفاده مي كنيد، هميشه به دستورالعمل ها توجه داشته باشيد و ابتدا به يك منطقه غير قابل تشخيص بپردازيد.كرم حفاظت از دانه هاي ضد عفوني توصيه مي شود براي محافظت بيشتر در برابر رنگ و خراش استفاده شود اما ممكن است رنگ چرم را تغيير دهد. در هنگام استفاده از كرم توصيه مي شود هميشه به دستورالعمل ها توجه داشته باشيد و ابتدا به يك منطقه غير قابل تشخيص بپردازيد.مراقبت از آنيلينچرم آنيلين طبيعي ترين چرم با ويژگي هاي سطح منحصر به فرد پنهان حيوانات قابل مشاهده است. اين يك چرم است كه داراي هيچ رنگدانه اضافي نيست و يا هيچ گونه حفاظتي ندارد، يا ممكن است يك شفافيت نور وجود داشته باشد. به اين ترتيب، بايد يك درجه از علائم طبيعي و تنوع سايه مورد انتظار باشد.
گرد و غبار را به صورت هفتگي با پارچه نرم يا خلاء با يك قلم مو نرم كنيد.اگر از مبلمان خود استفاده نكنيد، يك پارچه مرطوب براي بلافاصله استفاده كنيد. مالش نكن از آب اضافي استفاده نكنيد زيرا رنگ آميزي آب اتفاق خواهد افتاد.از مواد شوينده خانگي استفاده نكنيد.اگر از يك محصول تميز كننده آنيلين استفاده كنيد، هميشه به دستورالعمل ها توجه كنيد و ابتدا به يك منطقه غير قابل تشخيص بپردازيد.كرم حفاظت از پوست آنيلين توصيه مي شود براي ارائه حفاظت بيشتري در برابر رنگ آميزي و خراش، اما اين ممكن است رنگ چرم را تغيير دهيد. هنگام استفاده از كرم توصيه مي شود، هميشه به دستورالعمل ها توجه كنيد و ابتدا به يك منطقه غير قابل تشخيص بپردازيد.مراقبت از آنيلين SEMIنيمه آنيلين يك چرمي طبيعي است كه برخي از ويژگي هاي سطح منحصر به فرد حيوانات پنهان است كه باقي مانده قابل مشاهده است. اين نوع چرم ممكن است حاوي مقدار كمي رنگدانه در پوشش سطح باشد. اين امر به برخي از حفاظت اضافي منجر خواهد شد، اما برخي از تغييرات سايه بايد انتظار داشت.
گرد و غبار را به صورت هفتگي با پارچه نرم يا خلاء با يك قلم مو نرم كنيد.اگر چيزي را روي مبل خود ريختيد، از پارچه اي مرطوب استفاده كنيد تا بلافاصله پاك شود. مالش نكن از آب اضافي استفاده نكنيد زيرا رنگ آميزي آب مي تواند رخ دهد.يك پارچه مرطوب و يك راه حل صابون بسيار ملايم براي پاك كردن خاك و خاك هر روز استفاده مي شود.از مواد شوينده خانگي استفاده نكنيد.اگر از يك محصول تميز كننده نيمه آنيلين توصيه مي كنيد، هميشه به دستورالعمل ها توجه كنيد و ابتدا به يك منطقه غير قابل تشخيص بپردازيد.كرم حفاظت از پوست نيمه آنيلين توصيه مي شود براي ارائه حفاظت بيشتري در برابر رنگ آميزي و خراش استفاده مي شود اما ممكن است رنگ چرم را تغيير دهد. در هنگام استفاده از كرم توصيه مي شود هميشه به دستورالعمل ها توجه داشته باشيد و ابتدا به يك منطقه غير قابل تشخيص بپردازيد.مراقبت رنگيچرم رنگي داراي پوشش سطحي ضخيم تر براي افزايش دوام است. پايان پليمر كه حاوي رنگدانه ها است، دوام مي آورد. با استفاده از تكنولوژي مدرن، پوشش را مي توان به صورت برجسته، چاپي و يا ساده انجام داد.
انواع مختلف چرم رنگي وجود دارد:
چرم پوستي رنگي كامل:سطح پوست اصلي قبل از اعمال پوشش سطح، بدون آسيب ديده است.
دانه اصلاح شده - پوست رنگدانه:سطح پوست اصلي به راحتي ريزش مي شود تا نقايص را قبل از پوشش سطح برطرف سازد.
چرم تقسيم شده به پايان رسيد:بخش متوسط ​​يا پايين تر از پنهان با پوشش پليمري پوشيده شده و به شكل تقليد از دانه چرمي پوشيده شده است. اين معمولا فقط در يك منطقه تنش كم استفاده مي شود. پايان كه اعمال شده است حفاظت را ارائه مي دهد.
گرد و غبار را به صورت هفتگي با پارچه نرم يا خلاء با يك قلم مو نرم كنيد.اگر چيزي را بر روي مبلمان خود ريختيد، از پارچه هاي مرطوب استفاده كنيد تا بلافاصله از هر نوع اضافي استفاده كنيد. مالش نكن از آب اضافي استفاده نكنيد زيرا رنگ آميزي آب مي تواند رخ دهد.يك پارچه مرطوب و يك راه حل صابون بسيار خفيف مي تواند براي حذف هر روز از خاك و خاك استفاده شود.از مواد پاك كننده خانگي معمولي استفاده نكنيد، زيرا ممكن است با پايان دادن به ترك خوردگي واكنش نشان دهند.اگر شما از يك محصول تميز كننده پوستي توصيه شده استفاده مي كنيد، هميشه به دستورالعمل ها توجه كنيد و بر روي يك منطقه غير قابل تشخيص قرار دهيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.