نكاتي براي پوشيدن و انتخاب چكمه

نكاتي براي پوشيدن و انتخاب چكمه هاي مچ پا چرمچكمه هاي چكمه هاي چرمي شما مي توانيد به زيبايي نگاه كنيد كيف پول و راحت باشيد و تمام زمستان را گرم نگه داريد با كفش هاي چرمي خوب به دنبال خانم ها باشيد. در حالي كه انواع چكمه ها در اين فصل محبوب هستند، چكمه هاي مچ پا بهترين و راحت ترين و راحت ترين و متنوع ترين هستند. جوراب هاي جوراب خوب را مي توان با شلوار جين، شلوار يا دامن پوشيده و در هر تركيب عالي به نظر برسد. براي به دست آوردن بيشترين ارزش از چكمه هاي خود، اين راهنمايي هاي هوشمند براي برنده شدن در تركيب ها را دنبال كنيد.
هماهنگي رنگاگر چكمه هاي خود را با يك دامن بپوشانيد، مطمئن شويد كه هميلن فقط بالاي بالاي بوت قرار دارد. اين نشان مي دهد چكمه به بهترين وجه خود را. اگر لباس هاي تسمه را مي پوشيد، رنگ آنها را با چكمه ها هماهنگ كنيد، نه دامن. اين باعث مي شود كه شكستگي ناخوشايند در مچ پا شما رنگ شود.
ساده در جزئياتبراي تنوع بيشتر در يك جفت چكمه هاي مچ پا، از خريد چكمه هاي با مقدار زيادي از جزئيات سرسخت اجتناب كنيد. الگوها، گلدوزي ها، بوككل ها و غيره ممكن است هنگامي كه بوت به تنهايي ايستاده است نگاه زيبا به نظر برسد، اما اين نوع تر و تميز مي تواند كفش هاي خود را با لباس پوشيدن دشوار كند. يك جفت چكمه از كيفيت بالا، چرم ساده با هر چيزي كه شما داريد و به نظر مي رسد عالي است. مراقب باشيد از چكمه هاي چرم خود مراقبت كنيد، و آنها يك عمر شما را ادامه خواهند داد.
اندازه پاشنهاجتناب از خريد چكمه هاي مچ پا با پاشنه بيش از حد بالا و يا پاشنه تخت. هر يك از اين افراط ها از تطبيق كفش شما منحرف خواهد شد. در عوض، پاشنه اي را انتخاب كنيد كه يك تا دو اينچ بالا و پايدار است. اين به شما اين امكان را مي دهد كه چكمه هاي خود را با تقريبا هر نوع لباس بپوشانيد و آنها را تقريبا براي هر فعاليتي بپوشانيد.
انتخاب جفت كامل چكمههنگام خريد يك جفت چكمه مچ پا، چند چيز كه بايد در نظر داشته باشيد وجود دارد. مهم است كه چكمه هاي مناسب را با توجه به نيازهاي خود دريافت كنيد، و آنها بايد درست و راحت باشند. در غير اينصورت، آنها در زمان خود صرف وقت زيادي خواهند كرد و پول خود را هدر داده ايد. در اينجا چند نكته براي كمك به انتخاب يك جفت چكمه مناسب ارائه شده است.
نوع چرم براي نگاه كردنچكمه چرمي چرمي چرمي براي چرم گاو واقعي واقعي. اين ممكن است دشوارتر از آن است كه به نظر مي رسد به دو دليل. اول، چرم مصنوعي روز به روز بهتر و بهتر مي شود، و گاهي اوقات سخت است كه بگوييم اين چرم واقعي نيست. دوم، چرم از كشورهاي ديگر اغلب از چرم چرم ساخته نشده است. ممكن است از پوسته خرگوش، حيوانات وحشي، بوفالو آب يا حتي سگ ها و گربه ها ساخته شود.
در حالي كه پنهان كردن بوفالو آب باعث چرم بسيار قوي و ضد آب مي شود، ضخيم و سفت و مناسب تر از سمور از كفش است. پنهان خرگوش براي كفش ها مناسب نيست، مگر ممكن است براي دمپايي.
استفاده از پوست هاي گربه و سگ براي لباس ها در جامعه متمدن غم انگيز و غير قابل قبول است. به همين علت، هنگام خريد چكمه و ديگر كالاهاي چرمي، هميشه بايد برچسب "Gowhide Original" را جستجو كنيد.
گاو خالص واقعي را مي توان با صابون زينتي تميز كرد و روغن با روغن نارگيل يا روغن نارگيل روغن زده مي شود تا سالها، اگر نه چند دهه، انعطاف پذير، قوي و آب را حفظ كند. شما كمي بيشتر براي گاو خام واقعي پرداخت مي كنيد، اما اين سرمايه گذاري است كه به خوبي هزينه هاي اضافي را مي پردازد.
ساخت، صنعتگري، استادكاري، استاديچك كردن چكمه هاي چرمي كه در نظر داريد خريد را بررسي كنيد. پايه بايد به طور قاطع با دوخت و همچنين چسب متصل شود. درزها بايد به طور ممتد بچسبانند. كفي بايد قابل جابجايي و جايگزيني باشد.
چكمه هاي مچ پا با بهترين كيفيت ZipIt براي جلوگيري از دست و پنجه نرم، چنگك ها و زيپ ها به دليل احتمال شكستن آنها. يك دشت، بوت كشيدن براي هميشه به پايان خواهد رسيد و چيزي براي شكستن نخواهد داشت. اگر بخواهيد يك بوت با بند يا دستگيره داشته باشيد مطمئن باشيد از كيفيت بالا و جامد ساخته شده است. اين نبايد يك فلز ارزان با پوشش طلا يا رنگ نقره اي باشد. اين به هيچ وجه پوشيده نيست و به نظر مي رسد ارزان باشد و احتمالا شكسته شود. اگر بوت را انتخاب كنيد كه نوعي سخت افزار يا زيپ بسته باشد، مطمئن شويد كه بوت با استفاده از ساختار با كيفيت بالا ساخته شده است كه مي تواند در صورت خرابي هر چيزي تعمير شود.
چكمه هاي چرمي را كه ميخواهيد بچينيد و روي فروشگاه در آنها راه برويد. آنها بايد پا را به خوبي به ويژه در قوس نگه دارند. اگر شما نياز به پشتيباني قوس اضافي داريد، دوبار چك كنيد تا مطمئن شويد شما مي توانيد كفي ها را حذف كرده و با ارتوپسي خود جايگزين كنيد.
هر كفشي كه در حال خريدن هستيد بايد از ابتدا احساس راحتي كنيد. اگر چيزي خراب شود، شما مناسب نيست. چكمه هايي كه به اندازه كافي بزرگ هستند تا بتوانند پا و انگشتانتان را بدون نياز به فشار دادن يا جوش بچرخانند. هنگامي كه اين راهنمايي ها را دنبال مي كنيد، مي توانيد سال ها از خدمات خوب خود را از خريد عجيب و غريب از چكمه هاي مچ پا درست كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.