خصوصيت هاي كفش چرم


خصوصيت هاي كفش چرم چرم ارگانيك محصولي فرآوري شده از پوست حيوان‌ها ميباشد و وجود رگه و دلايل ارگانيك درسطح چرم , ارگانيك و وجه تمايز و زيبائي چرم ارگانيك است . 

كيف چرم
كفش هاي چرمي دارنده تداوم متعددي ميباشند لكن نا ممكن شايد بتوان از تغييرات جزئي و چين و چروك شدن چرم ارگانيك جلوگيري كرد اعتنا به ملاحظات محافظت چرم , امداد شاياني به نگهداري ظواهر نخستين آن براي تعدادي سال خواهد نمود . علاوه بر اين كفش چرمي كه به خير و خوبي از آن محافظت شده و به طور منظم ( هرهفته ) يا اين كه در مواقع اضطراري واكس و پوليش شود در قبال تاثيرات محيطي و سايش مقاوم خيس خواهد بود . 
از انجائي كه ساخت كفش و توليدها چرمي در مجموعه مارال چرم بصورت تخصصي انجام ميگردد دسته ساخت و دباغي چرمهاي كفش هاي تابستانه و زمستانه با نيز تفاوت داراست , اين بدان مضمون‌ است كه درچرم هاي تابستانه براي تنفس بيشتر كفش و زيباي بيشتر ان , چرم راه واستر كفش از پوشش رنگ كمتري به نسبت چرمهاي زمستانه برخوردار هستند 
ودر فصل‌زمستان به دليل تماس بيشتر با برف و باران منافذ مرحله چرم با پوشش بيشتري از رنگ بسته مي گردد تا از لكه دار شدن روي كفش و نفوذ اب به باطن كفش پيشگيري شود 
اين بدان مفهوم است كه : چرم ارگانيك محصولي است كه در فصل‌تابستان پاي شمارا خنك و در فصل‌زمستان گرم نگه مي دارد . اين نكته يكي‌از مهم‌ترين وجه تمايز كفش هاي مارال چرم ميباشد . 
گزينش كفش مطلوب از انجايي كه قالب كفش هاي مارال چرم زياد متنوع و مختلف هستند تا نياز كفش تمامي مصرف كنندگان بصورت استاندارد پوشش داده شود لذا كفشي را تعيين نماييد كه قالب ان مطلوب و شبيه پاي شما باشد , همينطور توجه در گزينش سايز دلخواه كفش اهميت بسزاي در راحتي پا خواهد داشت . 
اشكال متفاوت كفش دارنده زيره ها و پاشنه هاي گوناگون براي مصارف مختلفي هستند , لذا كفشي را تعيين فرمائيد كه زيره آن متناسب با مدل كاربري شما باشد . 
به ياد داشته باشيد مدام كفشي را گزينش فرمائيد كه استر درون ان از چرم ۱۰۰ % ارگانيك باشد چرا‌كه بازدارنده از رويش گونه هاي قارچ ها و بوي بد پا مي‌شود و سبب ساز مي گردد كفش چرمي شما نفس بكشد ولي مي بايست به ياد داشت رنگ دادن استر چرمي كفش , امري ارگانيك است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.