خصوصيت هاي كفش چرم


خصوصيت هاي كفش چرم چرم ارگانيك محصولي فرآوري شده از پوست حيوان ها مي‌باشد و وجود رگه و عارضه ها ارگانيك درسطح چرم , ارگانيك و وجه تمايز و زيبائي چرم ارگانيك هست . 

كيف چرم
كفش هاي چرمي دارنده تداوم متعددي ميباشند لكن ناممكن احتمال دارد بتوان از تغييرات جزئي و چين و چروك شدن چرم ارگانيك جلوگيري كرد اعتنا به ملاحظات حفظ چرم , ياري شاياني به محافظت ظواهر نخستين آن براي چند سال خواهد نمود . علاوه بر اين كفش چرمي كه به خير از آن محافظت شده و به طور منظم ( هرهفته ) يا اين كه در مواقع واجب واكس و پوليش شود در قبال تاثيرات محيطي و سايش مقاوم خيس خواهد بود . 
از انجائي كه ايجاد كفش و توليدات چرمي در تيم مارال چرم بصورت تخصصي انجام مي‌شود دسته ساخت و دباغي چرمهاي كفش هاي تابستانه و زمستانه با نيز تفاوت دارااست , اين بدان مفهوم است كه درچرم هاي تابستانه براي تنفس بيشتر كفش و زيباي بيشتر ان , چرم شيوه واستر كفش از پوشش رنگ كمتري به نسبت چرمهاي زمستانه برخوردار مي باشند 
ودر فصل‌زمستان به دليل تماس بيشتر با برف و باران منافذ مرحله چرم با پوشش بيشتري از رنگ بسته مي گردد تا از لكه دار شدن روي كفش و نفوذ اب به درون كفش پيشگيري شود 
اين بدان مضمون‌ است كه : چرم ارگانيك محصولي است كه در فصل‌تابستان پاي شمارا خنك و در فصل‌زمستان گرم نگه مي‌دارد . اين نكته يك كدام از مهم‌ترين وجه تمايز كفش هاي مارال چرم است . 
تعيين كفش دلخواه از انجايي كه قالب كفش هاي مارال چرم زياد متنوع و گوناگون مي‌باشند تا نياز كفش همه مصرف كنندگان بصورت استاندارد پوشش داده شود لذا كفشي را گزينش فرمائيد كه قالب ان دلخواه و شبيه پاي شما باشد , همينطور اعتنا در تعيين سايز مطلوب كفش اهميت بسزاي در راحتي پا خواهد داشت . 
اشكال متفاوت كفش دارنده زيره ها و پاشنه هاي گوناگون براي مصارف مختلفي هستند , لذا كفشي را تعيين نمائيد كه زيره آن متناسب با جور كاربري شما باشد . 
به ياد داشته باشيد مدام كفشي را تعيين كنيد كه استر درون ان از چرم ۱۰۰ % ارگانيك باشد به دليل آن كه بازدارنده از رويش اشكال قارچ ها و بوي بد پا مي‌شود و سبب ساز مي گردد كفش چرمي شما نفس بكشد البته مي بايست به ياد داشت رنگ دادن استر چرمي كفش , امري ارگانيك هست .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.