براي خريد كيف اداري كاربردي لازم است اين نكات را بدانيم

براي خيلي از آدمها به دليل نوع شغل و فعاليت ، جابجا كردن روزانه چيزهايي كه مربوط به فعاليت آنهاست، ضروري و اجتناب ناپذير است. از طرفي، بنا به موقيت شغلي و اجتماعي هر شخص، انتخاب از ميان انواع كيف اداري از نظر جنس، ديزاين و دوخت متفاوت خواهد بود.

امروزه، خيلي‌ها حداقل يك دستگاه تلفن همراه، يك كيف پول، شايد يك دستگاه تبلت، چند برگ اسناد و مدارك، و انواع و اقسام وسايل ريز و درشت را با خود به همراه دارد. بنابراين، همراه داشتن يك كيف جادار و مطمئن كه مناسب محل كار هم باشد از ملزومات يك فرد حرفه‌اي است.

از طرف ديگر با اين همه دقت و توجهي كه در زندگي كنوني به نوع لباس پوشيدن و شيوه‌ي ظاهر شدن در اجتماع مي شود، انتخاب نوع كيف هم مستلزم صرف وقت و آگاهي كافي است. اين موضوع به خصوص در مورد كيف اداري از چرم طبيعي كه تنوع زيادي دارد و مي‌توان آن را با طيفهاي مختلف استايل هماهنگكرد اهميت بيشتري دارد.

لازم است كه صرف نظر از بودجه‌اي كه براي خريد يك كيف اداري زنانه يا كيف اداري مردانه كاربردي در نظر مي‌گيريد با انواع آن نيز آشنايي داشته و نهايتاً گزينه‌اي را انتخاب كنيد كه كارايي بيش‌تري براي شما داشته باشد. در عين حال، لازم است كه يك كيف اداري به اندازه‌ي كافي جادار بوده و بتواند وسايل و لوازم شخصي شما را در خود جا دهد.

با توجه به اين كه گاهي اوقات، افراد لپ تاپ و تبلت خود را نيز دائماً از محل كار به خانه و بالعكس به همراه دارند، بهتر است كه در كيف شما محل مخصوصي براي حمل اين قبيل اشياء در نظر گرفته شده باشد. اين نوع جيب‌ها غالباً مجهز به ضربه گير هستند و مي‌توانند تا حدودي از لپ تاپ و تبلت شما در مقابل ضربه و فشار محافظت نمايند.

از طرف ديگر، احتمالاً تعداد زيادي مداد و خودكار و لوازم التحرير نيز به همراه داريد. در نتيجه، لازم است كه كيف شما داراي محل مخصوص نگه داري از مداد و خودكار هم باشد.

 

[caption id="attachment_3031" align="alignnone" width="800"]كيف اداري خريد كيف اداري[/caption]

مي توانيد مجموعه كيف اداري فروشگاه اينترنتي نوزده را اينجا ببينيد

برخي كيف‌هاي اداري داراي چندين جيب مختلف هستند كه مي‌توانيد اوراق و مدارك كاغذي خود را هم در آن‌ها جاي دهيد. بهتر است برخي از اين جيب‌ها خارجي بوده و بعضي ديگر در داخل كيف تعبيه شده باشند تا بتوانيد در صورت لزوم پرونده‌ها و اوراقي را كه بيش‌تر نياز داريد در جيب خارجي جاي دهيد.

لازم است كه برخي قسمت‌هاي كيف داراي قفل و بست محكم‌تري باشند تا اسناد مهم‌تر خود را در آن بگذاريد. يك فرد حرفه‌اي هميشه با تعداد زيادي كارت‌هاي ويزيت سر و كار دارد. لازم است او بتواند كارت‌هاي ويزيت شخصي خود و كارت‌هايي كه از طرف ديگر دريافت مي‌كند را در جاي بخصوصي قرار دهد. بنابراين، وجود جاي كارت هم از ضروريات يك كيف اداري خوب است. وجود بخش‌هاي مخفي‌تر براي قرار دادن اشياء مختلفي از جمله ارزهاي مسافرتي و غيره الزامي است.

يك كيف اداري كاربردي بايد بتواند خيال مصرف كننده را از هر جهت راحت كرده و به او كمك كند تا لوازم خود را با آسودگي جا به جا نمايد.

برخي از كيف‌هاي اداري ظاهر مدرن‌تر و امروزي‌تري داشته و مناسب لباس‌هاي اسپرت هستند. در مقابل، برخي ديگر رسمي‌تر بوده و با لباس‌هاي رسمي مطابقت بيش‌تري دارند.

[caption id="attachment_3032" align="alignnone" width="800"]خريد كيف اداري كيف اداري[/caption]

واضح است كه كيف اداري شما بايد با نحوه‌ي لباس پوشيدن شما هم هماهنگي كافي داشته باشد. در نتيجه، توصيه مي‌شود كه حداقل دو كيف مختلف تهيه كنيد تا يكي را همراه با شلوار جين و لباس‌هاي اسپرت و در روزهاي عادي به كار بريد و ديگري را در جلسات و ديدارهاي رسمي و با پوشش رسمي‌تر همراه كنيد.

فراموش نكنيد كه نوع لباس پوشيدن شما بازتابي از خلق و خو و نگرش شما به زندگي است. بنابراين، توجه به نوع پوشش و لوازم جانبي شخصي از اهميت زيادي برخوردار است.

بسياري از افرادي كه براي نخستين بار با ما ملاقات مي‌كنند، ما را با توجه به ظاهرمان قضاوت كرده و نهايتاً در مورد برقراري ارتباط حسي و كاري با ما تصميم گيري مي كنند.

در پايان اگر فكر مي كنيد اين نوشتار براي شما كارساز بوده است، مي توانيد مقالات زير را نيز بخوانيد:

« كيف‌ چرم طبيعي، بخشي از استايل يك مدير موفق

« مدل‌هاي كيف‌هاي مردانه، متناسب با استايل و موقيعت»

« استايلي در خور يك قرار كاري – اين قسمت: كيف اداري »

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.