در خانه از كدام دمپايي استفاده كنم؟

دمپايي طبي روفرشي يا معمولي پوشيدن دمپايي در منزل به شما كمك مي كند كه از كمر درد و زانو درد در امان باشيد اما نه هر دمپايي. دمپايي طبي روفرشي به دليل طراحي و استانداردهايي كه دارد مانع هر نوع عوارض در پا مي شود.
كيف چرم
اما اگر شما فردي سالم هستيد و هيچ گونه مشكلي در بدن نداريد ضرورتي وجود ندارد كه از دمپايي طبي روفرشي استفاده كنيد اما با پوشيدن نوع طبي دمپايي مي توانيد از خطراتي كه ممكن است در پيري به سراغ شما بيايد جلوگيري كنيد.
دمپايي طبي روفرشيدو نوع پا و بيماري پا وجود دارد كه در گروه اول افراد دچار التهاب كف پا هستند اما كف پاي سالم و طبيعي را دارند. و گروه دوم دچار خار پاشنه پا مي باشند و داراي قوس شديد در قسمت كف هستند. پوشيدن دمپايي روفرشي طبي در گروه ضرورتي آنچناني را ندارد اما گروه دوم بايد حتما با مشورت پزشك از دمپايي طبي استفاده كنند.  توصيه ما به اين بيماران اين است كه حتما از دمپايي روفرشي طبي كه داراي كفي نرم و پاشنه كوتاه هستند استفاده كنند. هر چه دمپايي كه در منزل استفاده ميكنيد نرم تر و راحتر باشد احساس شما بهتر خواهد بود و آرامش بيشتري خواهيد داشت.
كاتالوگ صندل طبي گروه صنعتي يحيي
دمپايي هاي معمولييك دمپايي روفرشي يا معمولي خوب و مناسب بايد حداكثر يكي دو سانتي‌متر پاشنه داشته باشد تا بتوان با راحتتر در منزل راه رفت. و دمپايي‌هاي لژدار به هيچ وجه براي استفاده مداوم و مستمر در منزل يا خارج از منزل مناسب نيستند. توصيه ما اين است كه خانمها اين نكته را توجه كنند كه پوشيدن مداوم دمپايي در منزل باعث بروز مشكلات جدي پا مي شود.
گاهي خانم‌ها به خيال اينكه پوشيدن دمپايي‌هايي با لژ ۸-۷ سانتي‌متري كه از پاشنه تا پنجه به يك اندازه است، براي آنها ضرر ندارد، به سلامت خودشان آسيب مي‌رسانند اما دمپايي بايد نسبتا سفت و كف كفش  بايد نرم باشد. به علاوه بهتر است كمي قوس در كف كفش يا دمپايي وجود داشته باشد.
 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.