فراگيري پاك كردن كفش جير


كيف چرم
نظافت كردن كفش جير , روش نظافت كردن كفش جير 
براي پاك كردن كفش جير از شستشوي بيش تر از حد و دفعات بسيار با برس دوري كنيد 
جير , پارچه اي گران‌قيمت است كه در كيف هاي دستي , جامه , مبلمان و كفش از آن استفاد ميگردد . جير , چرم ظريفي است كه به گرد و غبار , خاك و پاره شدن زياد داراي اهميت است . در صورتي روي كفش جير مد نظر تان خراش , لكه روغن يا اين كه جوهر مشاهده كرديد مي بايست بدانيد كه ميتوانيد سواي از بين بردن پرز كفش تان با توليد ها خانگي به پاك كردن كفش جير بپردازيد . براي اين كه اين چرم دقيق را از پاره شدن , ساييده شدن و يا اين كه كم آب شدن نگهداري فرمائيد ; اين مقاله را بخوانيد و با اعتنا كفش جيرتان را پاك نماييد . 
يادگرفتن پاك كردن كفش جير , فرآيند نظافت كردن كفش جير 
با يك سوهان چوبي ناخن , خراشيدگي را از كفش جيرتان برطرف فرمائيد 
با يك سوهان چوبي ناخن , خراشيدگي را از كفش جيرتان برطرف فرماييد . كشيدن سوهان روي كفش را به آرامي انجام دهيد . بعداز آن براي احياي پرز كفش از يك مسواك استفاده نماييد و يا اين كه از سوهان فقط در يك طرف استفاده فرماييد . 
نظافت كردن كفش جير با وسايل خانگي , طريق پاك كردن كفش جير 
براي نظافت كردن لكه هاي روغن و چربي از پودر تالك يا اين كه آرد ذرت استفاده نمائيد 
براي پاك كردن لكه هاي روغن و چربي از پودر تالك يا اين كه آرد ذرت استفاده نمائيد . ابتدا لكه را با يك دستمال كهنه قابل انعطاف و سپيد رنگ , مانند پارچه پيراهن بماليد . پودر تالك يا اين كه آرد ذرت را روي لكه بپاشيد و اذن دهيد يك شب روي آن بماند . براي پاك كردن كفش جير و آرد ذرت از روي كفش از جاروبرقي و راز برس آن استفاده فرمائيد . 
تكنيك هاي نظافت كردن كفش جير , پاك كردن كفش مخمل 
بوسيله يك كهنه سركه سپيد را روي لكه جوهر كفش جير بماليد 
با آب و سركه مي‌توانيد لكه جوهر را از كفش تان بزداييد . براي نظافت كردن كفش جير تان كه جوهري شده ; يك بخش سركه سپيد را با سه نصيب آب سرد رقيق نمائيد . با استفاده از يك كهنه اين محلول را روي لكه جوهر بماليد . دستكم نيم ساعت حوصله نمائيد تا كفش كم آب شود . ما‌نده سركه و لكه را با يك برس اختصاصي جير پاك فرماييد . 
نظافت كردن كفش جير با اسباب خانگي , نظافت كردن كفش جير با وسايل خانگي 
در شرايطي كه لكه جوهر با سركه برطرف نشد الكل ضدعفوني را با گوش منزه كن روي آن بفشاريد 
براي پاك كردن لكه جوهري سمج از الكل استفاده فرماييد . در شرايطي كه پس از استفاده از ادغام آب و سركه براي نظافت كردن كفش جير , لكه جوهري باقي‌مانده است ; با يك گوش تميز كن الكل ضدعفوني ( ايزوپروپيل الكل ) را روي لكه بفشاريد . با يك حوله الكل باقيمانده روي جير را منزه فرماييد . با برس زدن كفش جيرتان به آرامي باقي‌مانده الكل و لكه جوهر از روي كفش تان منزه خواهد شد . 
شيوه نظافت كردن كفش جير , تكنيك هاي نظافت كردن كفش جير 
با استفاده از يك كتري آب جوش , كفش جيرتان را بخار دهيد 
پرزهايي كه خوابيده اند را به ياري بخار بلند نمائيد . با استفاده از يك كتري آب جوش , كفش جيرتان را بخار دهيد . بعداز پاك كردن كفش جير و بخار دادن , آن را به دور از گرما كم آب نماييد . 
نكات و هشدارها براي نظافت كردن كفش جير از شستشوي بيش تر از حد و دفعات فراوان با برس دوري كنيد . پس از برس زدن منظم و مالش با پارچه , نصيب ها آلوده و كثيف كفش تماما پاك مي‌شوند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.