كيف چرم

charmsara

كيف چرم

صندل طبيمهم كيف چرم ترين اصل از اصول مراقبت پا، پوشيدن كفش و صندل طبي مناسب است. در برخي از بيماري هاي مربوط به پا و دردهاي ناحيه پا استفاده از صندل طبي توصيه مي شود.اغلب مردم در طول عمر خود بيش از 220هزار كيلومتر راه ميروند و اين تنها با داشتن پاهايي سالم مقدور است. در بخش وسيعي از جهان، كفش براي محافظت پا مورد استفاده قرار ميگيرد. در اروپا تاريخچه ي كفش به ما قبل تاريخ برميگردد. در سرزمين هاي گرم تر، مردم از صندل براي محافظت كردن كف پاهاي خود از آسيب استفاده ميكنند.

كفش ها نه تنها از پا در مقابل سرما و صدمات مستقيم ناشي از سنگ ، شيشه ، و … محافظت ميكنند، بلكه پشتيبان پا در مقابل فشاري هستند كه بسته به نوع تخت كفش با هر قدم برداشتن به آن وارد ميشود. پاها ميتوانند مشكلات قطعي براي سلامت ايجاد كنند، زيرا آنها دورترين اعضا به قلب هستند. قلب خون را از طريق رگ ها به پا پمپاژ ميكند ، و تحت شرايط مختلف پزشكي مانند بيماري شرياني محيطي ، ميزان خون پمپاژ شده به پاها كاهش مييابند. در اين صورت، خوني كه به پا ميرسد ، غني از اكسيژن نيست.
ديابت بيماري اي است كه در حدود 20 ميليون نفر را فقط در آمريكا مبتلا كرده است و باعث كاهش جريان خون در پاها شده و سلامت آنها را تهديد ميكند. صندل طبي يحيي توليد شده با فوم هاي مرغوب و بهداشتي، راحت و مناسب براي پا مي باشند كه زير نظر پزشك و با رعايت اصول و استانداردهاي لازم و همچنين نكات بهداشتي و ايمني توليد شده است. اين صندل هاي طبي ضد حساسيت بوده و مناسب براي بهبود دردهاي مربوط به پا مي باشد.
 
ويژگي هاي فوم صندل هاي طبي :رنگبندي متنوعقابل شستشومقاوم و بادوامسازگار با پوستداراي گواهي بهداشتداراي گواهي استاندارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.