خصوصيات كيف چرم مرغوب زيپ هاي كيفيت بالا

خصوصيات كيف چرم مرغوب زيپ هاي كيفيت بالا 

كيف چرم

ارتفاع قدمت كيف به كيفيت اتصالات و مشقت بار افزار كيف مربوط است . زيرا در شرايطي‌كه اتصالات حاد شود , كيف عملا بي استفاده مي گردد . زيپ هاي مرغوب مي بايست از فلز ساخته شوند ( مگر اين‌كه عامل خاصي براي استفاده از يك زيپ نايلوني وجود داشته باشد ) و به راحتي گشوده و بسته شوند . زيپ يا اين كه دكمه كيفيت خوب معمولا از برنج يا اين كه با پوشش نيكل , طلا و جواهرات و مس تاسيس شده است . 

آرم هاي برزنت مرغوب در دير باز برزنت يك دست وحشتناك تشكيل‌شده از كنف بود كه براي بادبان ها استفاده ميشد ; ولي برزنت هاي امروزي با الياف نخي ساخته ميگردند . كيفيت برزنت با اعتنا به كاربرد آن , بستگي به عوامل زيادي از قبيل ضخامت , مقاومت در قبال آب , ضربه و سايش داراست . امروزه كيف هاي برزنتي با ضخامت كم وجود دارا‌هستند كه از مواد ارزان ارزش تشكيل‌شده گرديده اند . البته كيف برزنتي كيفيت خوب , ضخامتي مطلوب داراست . درحالت ايده آل برزنت خوب بايستي با يك لايه غشاي ضد آب پوشيده شده باشد كه در قبال بارندگي مقاوم باشد كه شما مي‌توانيد به راحتي با يك قطره آب اين را تست فرماييد . 

كيفيت رنگ تمام رنگ ها به ويژه در الياف ارگانيك به مرور زمان كمرنگ يا اين كه محو ميگردند . به خصوص درباره ي رنگ هاي تيره , مانند طوطيا اي يا اين كه خاكي , طوطيا اي بيشتر از خاكي رنگ خويش را از دست ميدهد . الياف تصنعي احتمال دارد كه رنگ خويش را در حين زمان از دست ندهند ; ولي ديگر جلوه و كيفيت اول را نخواهند داشت . قرار به چنگ آوردن در معرض بدون واسطه فروغ و روشنايي خورشيد رنگ خيلي از مواد را از آن‌ها مي‌گيرد . به همين منظور است كه در كوير تمامي چيز رنگ خويش را از دست داده است . شما مي‌توانيد به نيكي از كيف خويش نگهداري فرماييد و درطول روز نگذاريد كه نور و روشنايي خورشيد به كيفتان صدمه اي بزند ; چه بسا در صورتيكه در تمام ارتفاع روز از آن استفاده نمائيد . 

نگهداري و مراقبت هيچوقت كيف خويش را در اتومبيل لباسشويي قرار ندهيد . آن را به كم آب شويي نفرستيد و براي كم آب كردن , آن را روي رادياتور نگذاريد . اين ها سه ضابطه طلايي براي نگهداري از كيف شماست . كيف هاي برزنتي مي بايست با آب صابون منزه و به صورت ارگانيك كم آب شود . كيف چرم بايستي با يكپارچه مرطوب پاك و به صورت ارگانيك كم آب و آن گاه يك كرم چرمي يا اين كه نوسازي كننده روي آن كشيده شود . براي داده ها بيشتر به مقاله ( هر آنچه مي بايست در زمينه ي محافظت از چرم بدانيم ( رجوع نماييد . بعضا از برند ها تضمين ( ارتفاع قدمت ( را ارائه مي دهند كه‌اين بيشتر مشابه بازاريابي است تا هرچيز ديگر , چون قدمت كيف به روش استفاده از آن مربوط است . خوبتر است كيفتان را از مغازه هاي داراي اعتبار كه شيوه محافظت را ارائه مي دهند , خريداري فرماييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.