سفارش لايحه مرمت و تجديد بنا

صنعت چرم ۱ به مراد افزايش بهبود موقعيت پوست دام هاي سبك و سنگين وزن و قابليت اجراي طرح هاي متفاوت در فرايند كيف چرم رشد و كشتار و همينطور به مراد پيشگيري و معالجه بيماري هاي پوستي دام , اعتبار ضروري از روش معاونت محاسبه و توسعه و گسترش راهبردي سر گروهي جمهوري به سفارش كارگروهي متشكل از نمايندگان وزارت هاي مجاهدت كشاورزي و صنعت , معدن و تجارت در ميزان دارايي سنواتي وزارت مجاهدت كشاورزي خواسته گردد . ۲ - براي تربيت نيروي انساني كارآمد در صنعت چرم و توليد ها چرمي وزارت علم ها پژوهش ها و فناوري ( بعد از دريافت مجوزهاي واجب ) ميزان دارايي ضروري را جهت تأمين تجهيزات اضطراري از قبيل ساختمان , مدرس و . . . جهت برگزاري عصر هاي كارداني و كارشناسي و فراتر فن هاي مربوط به چرم و صنعت هاي متعلق و همينطور وزارت فعاليت و كارها اجتماعي ( اداره يادگرفتن فني و ماهر مرز و بوم ) براي يادگرفتن حين فعاليت كارمندان صنعت چرم ومحصولات چرمي را مهيا كند . معاونت ارزيابي و گسترش راهبردي سر كردگي جمهوري مكلف است اعتبارات مالي موردنياز را با توصيه وزارتخانه هاي ياد شده در دارايي عمراني هر ساله دستگاههاي داراي ربط خواسته و پرداخت كند . 
۳ - در سمت حمايت هاي مالي ارزي و ريالي از واحدهاي چرمسازي و توليدات چرمي با هماهنگي كمسيون اقتصادي دولت , بانك مركزي و معاونت چك و توسعه و گسترش راهبردي سر گروهي جمهوري ترتيبي اتخاد كنند : 
الف : بانك مركزي مكلف گردد جهت مرمت و تجديد بنا واحدهاي چرمسازي ارز ما يحتاج را در اسرع وقت و با حداكثركارمزد ۲ درصد و بازپرداخت ۸ ساله از محل صندوق گسترش ملي تامين كند . ضمناً تأمين اعتبار مذكور در ميزان دارايي سنواتي آن صندوق خواسته گردد . 
ب : معاونت ارزيابي و گسترش راهبردي سر كردگي جمهوري در ميزان دارايي سنواتي وزارت صنعت , معدن و تجارت اعتباري جهت اعطاي وام ها كمكهاي فني و اعتباري چرم و توليدها چرمي جهت وام ها مايحتاج واحدها ( سرمايه اثبات و در گردش ) تامين كند . 
ج : ايراد توثيق ارزي و ريالي اضافي بر وثيقه محل اجراي طرح و خودرو آلات از روش ارائه سفته , ترهين مشترك و . . . رفع گردد . 
۴ - وزارت نيرو تعرفه برق مصرفي تصفيه منزل هاي بومي در شهركهاي صنعتي چرم را دست كم شبيه تصفيه منزل هاي شهري محاسبه و خواسته كند . مابه التفاوت حاصل بوسيله معاونت آناليز و توسعه و گسترش راهبردي سر كردگي جمهوري با توصيه وزارتخانه ياد شده در دارايي هر ساله آن وزارت مراد و پرداخت خواهد شد . 
۵ - همگي دستگاههاي اجرايي براي استمهال بدهي هاي واحد هاي توليدي چرم و محصول ها چرمي ( از جمله بدهي هاي مالياتي - بانكي - تأمين اجتماعي و . . . ) با تاييد وزارت صنعت , معدن و تجارت از حداكثر مهلت در ضوابط ذي‌ربط از اختيارات خويش استفاده كند . 
۶ - به مراد تشويق صادرات كالاهاي گرانبها افزوده بيشتر جايزه صادراتي چرم كامل شدن شده و توليد ها چرمي به ۱۰ % ارتقاء يابد . 
۷ - به مراد حمايت از صنعت چرم و توليدها چرمي وفراهم نمودن قابليت و امكان توسعه و گسترش , ضريب . . . . . درصدي مالياتي صنعت مذكور با هماهنگي اداره كارها مالياتي مرز و بوم كاهش يابد . 
۸ - به خواسته مراقبت و پايداري ساخت و جلوگيري از واردات كالاهاي فرنگي ستاد اجرايي ضابطه هدفمندسازي يارانه ها موظف گردد از محل دريافت يارانه تسهيلاتي به واحدهاي توليدي چرم و توليدها چرمي با كمترين هزينه پرداخت كند . 
۹ - اداره حفاظت از محيط زيست از محل درآمدهاي ناشي از فعاليتهاي اداره , حمايتهاي مالي و فني واجب را در توليد و محافظت تصفيه منزل شهركهاي صنعتي چرم به كار آورد . معاونت ارزيابي و گسترش راهبردي سر كردگي جمهوري سهم هر مورد از دستگاههاي اجرايي در تأسيس , فعال‌ساز‌ي و مخارج حفظ تصفيه منزل هاي چرمشهر را معلوم و در دارايي هر ساله خواسته كند . 
ماده واحده : 
واحدهاي چرمسازي بومي در شعاع ۱۲۰ كيلومتري راس تهران و حوزه استحفاظي شهرهاي بزرگ در شرايطي‌كه واحدهاي خويش را كلا ( به شهركهاي تصويب شده ( چرمشهرها ) منتقل كنند از مورخ بهره‌برداري در محل تازه به بازه ۵ سال از ماليات قضيه ماده ۱۳۱ و ۱۰۵ ضابطه اصلاحي مالياتهاي بي واسطه تصويب شده ۲۷/۱۱/۸۰ معاف خواهند بود . كارخانه هاي چرمسازي كه تا قبل از اين ( ( قبلي از اصلاح شده ضابطه مالياتهاي اخيرالذكر ) انتقال يافته اند و يا اين كه در هم اكنون انتقال هستند هم مشمول معافيت اين ضابطه مي گردند . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.