كمپيني براي اشتغال كارگران پلاسكو

پس از سانحه آتش‌سوزي و فروريختن ساختمان پلاسكو به تيتر يكي از مركز ها بلندمرتبه توليد پوشاك تهران كمپيني در فضاي مجازي براي حمايت از كارگراني كه در اين مجتمع درگير به عمل بودند تشكيل شد . 
به گزارش خبرآنلاين از اوليه ساعت ها روز ۵ شنبه هفته پيشين تكثير خبري ناگوار از حريق سوزي و پس از يكسري ساعت فرو ريختن ساختمان ۵۰ ساله پلاسكو جامعه را با بهت و اندوه فراواني مواجه كرد . 
فرو ريختن اين ساختمان جداي از حزن ناشي از محبوس شدن نيروهاي جان بر كف حريق نشاني در تحت آوار اين ساختمان، ابعاد دشوار و دلخراش ديگري داراست . از دست رفتن سرمايه حدود ۶۰۰ واحد تجاري و توليدي پوشاك يكي از اين بعد ها هست . اما فاجعه كليدي بي كار شدن حدود ۴ هزار نفر از كارگراني مي‌باشد كه در اين ساختمان ۱۶ طبقه مشغول به كار بودند . 
اين ۴ هزار نفر به فيس بدون واسطه در اين راس درگير به كسب درآمد بودند البته اگر به چهره غير مستقيم بخواهيم اشخاصي را كه در اين فاجعه اندوهبار دچار مشكل ها مالي شده اند تقريب بزنيم احتمال دارد به يكسري بيش از ۱۰ هزار نفر برسيم . 
در همين راستا پويشي خودجوش در كانال هاي اجتماعي براي حمايت از اين اشخاص به خط مش افتاده مي باشد تا با حمايت از آن ها در دوماه آخري سال فرصتي براي اين اشخاص فراهم شود كه گزيده از خسارات ناشي از از دست دادن شغل و محل فعاليت و يا سرمايه خويش را جبران نمايند . 
در 
نوشته اين پويش آمده است: 
با توجه به شاغل بودن حدود ۴۰۰۰ مستخدم در ساختمان پلاسكو و بي كار شدن اين بزرگواران در شبكه هاي اجتماعي عيد، با خود قسم كنيم كه براي شبكه هاي اجتماعي عيد فقط كفش و پوشاك اهل ايران خريداري كنيم . 
توجه داشته باشيد كه در شراي كفش و پوشاك اهل ايران بخريم ديگر كارگاه ها اين توانايي را پيدا خواهند كرد كه اين دوستان خوب نو بيكار شده را استخدام نمايند و شبكه‌هاي‌اجتماعي عيد شرمنده خانواده خويش نباشند . 
لذا 
از شما درخواست داريم براي اين دستور خداپسندانه به دعوت از دور و بري ها خود جهت خريد كفش و پوشاك ايراني بپردازيد و اين پيام را براي گروه‌ها و عزيزان خويش ارسال فرمائيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.