شهر هيدج به عنوان قطب ساخت كفشها

كفش هاي توليدي شهر هيدج اين روز ها آرام آرام به پديده اي نوظهور و برنا در صنعت كفش جمهوري اسلامي ايران تبديل مي شود و مي خواهد به قطب كفش جمهوري اسلامي ايران تبديل شود البته نياز به حمايت مسئولان دارااست . خبرگزاري مهر-گروه استانها: هيدج، شهري كوچك با مردماني كوشا و كار كشته در كارگاههاي كوچك البته فعال خويش اين ايام چرخ هاي صنعتي را به تكان درآورده مي باشد كه توان رقابت با برندهاي صاحب اسم جمهوري اسلامي ايران و دنيا را داراست البته همواره در كوران بي تدبيري ها و سوء مديريت ها نتوانسته به مقام حقيقي وواقعي خويش برسد . 

كيف پول
شهر هيدج در استان زنجان در بخش مركزي شهرستان ابهر و در ۷۵ كيلومتري شرق زنجان با بيش از ۱۲ هزار نفر جمعيت و در كنار آزاد شيوه زنجان – تهران واقع گرديده مي‌باشد . 
اول توشه مرحوم رمضان علي دهقاني در سال ۱۳۵۴ توانست يك واحد كارگاه ايجاد كفش را در شهر هيدج رويكرد اندازي نمايد . او متولد ۱۳۲۴ روستاي الوند بوده و پس از مهاجرت به تهران از سن ۱۲ سالگي بصورت شاگردي عمل كفاشي را آغاز و به بازه ۱۸ سال ادامه بخشيد . 

خريد كيف پول
وي اولين كارگاه توليد كفش را با جذب شاگردان جديد و ساير همكاران خود راه و روش اندازي و از آن برهه زماني به بعد اين صنعت بوسيله همكاران آن مرحوم قليل قليل با كارايي و جذب سرمايه هاي كوچك توسعه پيدا كرد . 

كيف پول مردانه
شهر هيدج به عنوان قطب ساخت كفشهاي ورزشي نوپا گانه در ميهن شناخته گرديده و با بيش از ۱۲۰ واحد توليدي عمل مي كنندشهر هيدج به عنوان قطب ساخت كفشهاي ورزشي طفل گانه در مملكت شناخته گرديده و با بيش از ۱۲۰ واحد توليدي يك عدد از مركز ها حساس ايجاد كفش به شمار مي رود . در درحال حاضر حاضر كارگاه هاي توليدي كفش و صنعت هاي وابسته آن از گزاره طراحي- فوم سازي- زيره سازي – چاپ و داغي- مقوا سازي – گلدوزي و غيره در اكثر زمان ها نقاط اين شهر پراكنده اند . 

كيف پول زنانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.