گام به گام تا امپكس/ جلب رضايت مشتري پيمودن بيش از نيمي از راه توليد است

دو كارآفرين در حوزه كيف و كفش گفتند: كمپاني در نمايشگاه از جمله امپكس از برنامه‌هاي چرم سهند مي باشد و قرار مي باشد با دست مالامال هم در امپكس ۶ حضور داشته باشيم . 
به گزارش خبر نگار وب‎سايت صنعت كفش؛ به حيث ميرسد روز جاري يك عدد از نيازهاي صنعت درون ضمن فرهنگ‌سازي براي به كار گيري از كالاي داخلي از سوي مصرف‌كننده ايراني اين باشد كه براي صنعتگران نيز اين قضيه جا بيفتد كه اشخاص جامعه حق گزينش دارا هستند و در بازار رقابتي امروز عالم بايد بتوان توليد ها با كيفيت هم پا با مزاياي رقابتي توليد كرد . اين دو سويه‌نگري ما را در وصال به هدف ها تعيين شده به طور جدا موفق‌تر خواهد كرد . در ادامه گفت‎وگو با توليدكنندگان و غرفه‎داران امپكس ۶ اين‎بار سراغ ۲ كارآفرين محصولات چرمي رفتيم . سيدرضا سيدي و عليرضا پاشاپور از چرم سهند توليدكننده كيف و كفش چرمي هستند كه سالانه در حدود ۸۰ هزار جفت كفش و ۳۰ هزار كيف ايجاد و در سرزمين توزيع ميكنند . 
آن ها در رابطه ظرفيت توليد خويش گفتند: براي ايجاد از تمام ظرفيت‌هاي خويش استفاده مي‎كنيم تا بتوانيم به اهداف تعيين شده در چارچوب برنامه‌هاي خود برسيم . 
اين دو كارآفرين جوان درباره صادرات توليدات خويش هم ابلاغ كردند: در درحال حاضر حاضر صادرات نداريم ولي به طور جدا اين نشان صادرات توليد ها را در دستوركار خويش قرار داده مي‌باشد كه براي كشورهاي مجاور و حوزه‌ از جمله عراق و نيز روسيه صادرات داشته باشد و در آينده‌اي نزديك اين فرمان محقق شود . 
آن ها افزودند: البته صادرات به استراليا نيز در درحال حاضر پيگيري ميباشد و در اين راستا با افراد دست‌اندركاران گفت‌وگو و مذاكره شد . در اين بخش نيز تلاش‌ها در هم اكنون انجام مي‌باشد و به زودي بخش صادرات اين نشان هم فعال خواهد شد . 
سيدي و پاشاپور كه در نمايشگاه امپكس حضور دارند در اين‎باره گفتند: شركت در نمايشگاه از گزاره امپكس از برنامه‌هاي اين نشان ميباشد و قرار مي‌باشد با دست مالامال نيز در نمايشگاه حضور داشته باشيم . از اين رو با توليد ها تازه و روزآمد خود را به بازديدكنندگان و مصرف‌كنندگان معرفي خوا هيم كرد . 
اين دو فعال صنعتي در ادامه به رابطه صنعت و دانش اشاره كردند و گفتند: يكي از مواردي كه جزو ابهامات صنعت كيف و كفش كشور مي‌باشد و شايد به عنوان ضعف از آن بتوان نام برد فاصله علمي و مرحله تحصيلات فعالان اين حوزه ميباشد . در اين راستا معتقديم هر چقدر سطح علمي و دانشي صنفها ارتقا پيدا نمايد به عبارتي قدر به پيشبرد اهداف كلان اين صنعت در ارائه توليدها داخلي ياري خواهد شد . 
آنان افزودند: همينطور از سويي ديگر به برهان حالت نا مناسب اقتصادي كشور، از توليدكننده مواد نخستين تا مصرف‌كننده كالاي پاياني وضعيت مالي و نقدينگي قابل قبولي وجود ندارد و نسبت به آتي ابهامات متعددي چشم مي گردد . در اين راستا اميد‌وار‌يم متصديان و مديران بالادستي مرزو بوم در سطح كلان اقتصادي، سياسي و… در جهت بهبود وضعيت، سياست‌گذاري واجب و برنامه‌هاي جامع درايت و تدوين كردن نمايند تا شاهد رويش و شكوفايي بخش‌هاي متعدد صنعتي از پاراگراف صنعت كيف و كفش سرزمين باشيم . 
آن‌ها ادامه دادند: توليدكننده تمام سعي خويش را براي تامين نيازهاي بازار با قيمت‌هاي مناسب به فعاليت بسته مي باشد ولي براي تحقق اهداف بزرگ اضطراري است مديران سطوح بالاتر كشوري حمايت‌هاي اضطراري را به‌لحاظ حقوقي و رسمي از توليدكننده داشته باشند تا موجب دلگرمي صنعتگر براي ادامه شيوه باشد؛ تشويقي كه در تمام كشورها براي توليدكنندگان در لحاظ گرفته مي‎شود . 
سيدي و پاشاپور در غايت از برنامه‌هاي آتي چرم سهند گفتند و تيتر كردند: امروز تمام توليدكنندگان صنعتي و غيرصنعتي به‌ دنبال جلب رضايت حداكثري مشتريان خود بوده زيرا برد در اين بخش، پيمودن بيش از نيمي از روش است . از همين روي از برنامه‌هاي آينده اين نشان جلب رضايت مشتري و ارتقاي كيفي توليدها مطابق با استاندردهاي بين‌المللي مي باشد . براي تعهد به مشتري، توليدات داراي ضمانت‌ ۶ ماهه مي‌باشند تا مصرف‌كننده با اعتماد و اطمينان، تشويق و ترغيب به خريد و استفاده از كالاهاي با كيفيت ايراني شود . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.