متن گفت‌وگو با ويويك رمبهردان را به نقل از ارتباط ها همگاني

وي همكاري با چرم درسا را او‌لين قدم همياري با ايران ميداند و از كيفيت بالاي محصولات برند چرم درسا هيجان‌زده مي‌باشد . از اين كه قرار است چنين همكاري مشتركي با يك برند اهل ايران چرم داشته باشند خرسند ميباشد و تاكيد ميكند كه چرا در خاورميانه جمهوري اسلامي ايران را انتخاب كرده‌اند . 
متن گفت‌وگو با ويويك رمبهردان را به نقل از ارتباط ها همگاني درسا چرم در ادامه مي‌خوانيد: شما جديدا همياري مشتركي را با يك برند ايراني ابتدا كرده‌ايد و اوليه توليدات چرم درسا با لايسنس سواروسكي نيز در وقوع افتاد جهاني هفته پيشين در شهر دوبي پرده‌برداري شد . دوست دارم بدانم چه شد كه سواروسكي به مارك چرم درسا سفارش همكاري داد و از اين كالا رو نمايي شد؟ در اين راستا چه بررسي‌هايي چهره گرفت؟ در مسئله اين همكاري مشترك بايد بيان‌كنم كه براي ما تقريبا جنوب آسيا و منطقه‌اي كه كل اين وقوع افتاد در آن رخ گرفت، اهميت زيادي دارااست . براي من نكته با اهميت اين همكاري، پديدارشدن يك بازار و مجال جديدي ميباشد كه تا به حالا وجود نداشته ميباشد . استراتژي سواروسكي به خواسته توسعه و گسترش بازار فروش كريستال‌هايش همواره اين بوده ميباشد كه از استعدادهاي جان دار به كارگيري نمايد تا مدلي مانند همياري با درسا را ساخت نمايد . براين اساس ورود به جمهوري اسلامي ايران و همكاري با مارك چرم درسا يك همكاري زياد جالب براي ما در منطقه آسياي جنوبي مي‌باشد . 
فارغ از روش همياري چهره گرفته با برند درسا، آيا به اين زمينه تامل كرديد كه همكاري شبيه با برند درسا را در ساير كشورهاي اين منطقه، دنبال نماييد و به اين ترتيب حوزه عمل خويش را بسط دهيد؟ در اين ميان، كشورهاي ديگري مثل ويتنام، مالزي و اندونزي هم قسمتي از كشورهايي بودند كه ما به همياري با آن‌ها تفكر كرده و خوا‌هيم كرد . اما در غايت با بررسي‌هاي رخ گرفته از دربين چرم‌هاي مو جود در خاورميانه، صرفا برند درسا واجد اين ويژگي‌ها شناخته شد . به همين استدلال سواروسكي اين سفارش همياري را به برند درسا داد و در غايت از جنس مشترك خويش رونمايي كرد . 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.