با نبود نمايشگاه قوي اعتماد بازار را از دست مي‌دهيم

عضو هيات مديره انجمن توليدكنندگان كفش شهر مشهد مقدس با ابلاغ اين‌كه نمايشگاه‌هاي تخصصي محلي براي نمايش توانمندي‌هاي يك صنعت، يك شهر و يك كشور است، تيتر كرد: در شراي ما نمايشگاه هاي قوي و قادر نداشته باشيم، در واقع اعتماد بازار را از دست مي دهيم و اين اعتمادسازي يك شبه حادثه نمي‌افتد . 
به گزارش ايسنا، حميد ناجي در جلوس كرد خبري تخصصي صنعت چرم، كيف و كفش، با رويكرد معرفي ظرفيت‌ها و تقويت بازاريابي و صادرات در اداره صنعت، معدن و تجارت در خصوص ياز‌دهمي نمايشگاه صنعت كيف و كفش، اتومبيل آلات و محصولات پوست و چرم در شهر شهر مشهد مقدس با اشاره به سه زمينه اعم از توليد، صادرات و نمايشگاه اظهار كرد: در بحث ساخت در هر بازار با سه فرد مواجه هستيم . اولين آن مصرف كننده و يا خريدار ميباشد كه بر اساس تامين نياز خودش به بازار ورود پيدا كرده هست . 
او ادامه داد: دو‌مين فرد فروشنده يا عرضه كننده جنس ميباشد . آخرين شخص توليدكننده مي‌باشد كه كالا او ارائه ميگردد . در پشت اين محصول تمام ايده ها، خلاقيت ها، عملكرد و زحمت هاي وي نهفته هست و معمولا در بازار تعادل بر رمز اين خلاقيت هاست كه عرضه مي شود . در نتيجه آنچه كه ما به تيتر داد و ستد در بازار انجام مي‌دهيم، دستاوردهايي از دل ايجاد مي باشد كه به بازار عرضه مي‌گردد . 
عضو هيات مديره انجمن توليدكنندگان كفش مشهد مقدس با ابلاغ اين‌كه بيشتر عملكرد ها و آموزش ها، بازارها و بازاريابي ها، سرمايه گذاري ها و نگاه‌ها معطوف به محصولي مي‌باشد كه به بازار عرضه مي‌شود، تيتر كرد: متاسفانه طي سال هاي اخير نتوانسته ايم آنطور كه لايق مي‌باشد بازارهاي انگيزه خود را در كشورهاي ديگر پيدا كنيم . در واقع ضعف در ارائه مال يا به عبارتي ديگر عدم حمايت از ساخت كننده را داشته ايم . 
ناجي افزود: ايجاد كننده به علت عدم دسترسي به توانايي‌هايي مورد نياز، برنده نشده مي باشد كه جنس قابل رقابت در بازارهاي داخلي و در ميان المللي كه دعوا بسط ما را در بر دارد، ساخت نمايد . 
وي با بيان اينكه ما بايستي به توليدكننده خود مجال دهيم كه خلاقيتش را به نحو احسن براي ارائه محصولي قابل رقابت در بازارهاي بين‌المللي نشان دهد، خاطرنشان كرد: در واقع ما در مقدمه مي بايست بر روي شخصي كه نقش ساخت كننده در بازار را ايفا مي‌كند، سرمايه‌گذاري كنيم تا آن شخص قابليت حتمي را براي ارايه محصولي نو پيدا كند . نيروي انساني ما مستمند فراگيري هاي مدرن و مطابق روز است . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.