مقاومت بالاي چرم در برابر شعله با فناوري نانو

او با اشاره به طرح «بهبود خصوصيت مقاومت در برابر شعله چرم با افزودن نانوذرات رس» گفت: اين پژوهش با پژوهش ها كتابخانه اي و مي داني براي يافتن روشهاي سنتي و امروزي براي توليد چرم ضدآتش ابتدا شد . كيف زنانه

كيف زنانه دستي

كيف زنانه دوشي
سپهري ادامه داد: آنگاه علم ايجاد چرم در جمهوري اسلامي ايران از كارخانجات استخراج شده و در آزمايشگاه زمينه آناليز قرار گرفت؛ در گام بعدي مواد ساخت كننده خاصيت مقاومت در برابر آتش با فرآيندهاي متعدد به چرم افزوده گرديده و در غايت اثر مواد و فرآيندهاي بكار رفته بر روي خاصيت گوناگون چرم چك و مقدار گيري شد . 
وي با ابلاغ اينكه فيض اين پژوهش بصورت بي واسطه در صنعت چرمسازي قابل استفاده است، تيتر كرد: چرمي كه با به كارگيري از نتايج اين پژوهش توليد مي شود در صنايع ايجاد مبلمان و ماشين و هواپيما و ايجاد پوشاك، بخصوص اشكال لباس هاي نگهدارنده و كار، موضوع تقاضاست . 
او افزود: ادامه اين پروژه نصفه صنعتي كردن جنس و همينطور ادامه تحقيق و مطالعه براي بهبود عمده اين ويژگي يا اين كه ديگر ويژگي هاي تكميلي چرم ميباشد . 
وي با اشاره به ويژگي هاي نتايج اين طرح گفت: استفاده از چرم ارگانيك كه خاصيت اختصاصي به فردي دارد، به كارگيري از نانورس كه زياد بوده و بها پاييني داشته و خطرات زيست محيطي به دنبال ندارد، به كار گيري از فرآيندها و مواد شيميايي كه به فيس معمول در كارخانجات مورد به كارگيري مي باشد از خصوصيت هاي اين طرح به شمار مي فرآيند . 
فارغ التحصيل كالج صنعتي اميركبير گفت: قابليت به كار گيري از رويكرد پيشنهادي طرح در كارخانجات چرمسازي فارغ از هزينه هاي مربوط به تهيه ماشين آلات تازه و باتغييرات زياد كم در فرآيندهاي معمول كارخانجات، عدم نياز به دانش يا آموزش، نداشتن آلودگي هاي زيست محيطي از مزيت هاي اين طرح به شمار مي رود . 
او ياد نشان كرد: كالا اين پژوهش مي تواند در صنعت چرمسازي استعمال شود . پس از ايجاد انبوه و تكميل شدن تحقيقات مي تواند در صنايعي از پاراگراف صنايع خودروسازي، هواپيما سازي و ايجاد البسه ايمني به فعاليت گرفته شود . 
استاد راهنماي اين طرح پزشك محمد اماني تهران و استادمشاور آن دكتر فاطمه ضيغمي بوده هست . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.