زيان واردات چرم به صنعتگر داخلي/توليدكننده ها

مهدي لسان طوسي افزود: با اعتنا به ممنوعيت واردات، تمام پوشاك فرنگي كه در مغازه‌ها عرضه مي گردد قاچاق مي‌باشد و مأموران مبارزه با قاچاق فرآورده در صورت مشاهده جنس را ضبط و ۳ برابر بها فرآورده جريمه صادر مي شود و بااين‌وجود در هم اكنون حاضر حدود ۵۰ درصد پوشاك مو جود در بازار را كالاي فرنگي قاچاق تشكيل مي دهد . 

كيف زنانه
وي ادامه داد: اختلال داراي اهميت حوزه نساجي در شرايط فعلي مواد نخستين ساخت است كه شامل قانون ممنوعيت واردات شده ميباشد كه در شراي اين ايراد رفع شود با توجه به سال حمايت از كالاي ايراني واحدهاي توليدي كه از سال پيشين با هدف بيشتري وارد ساخت گرديده بودند دوباره عمل را از رمز خواهند گرفت . 
زيان واردات چرم به صنعتگر داخلي/توليدكننده ها: واردات ممنوع شود واردات بي‌رويه چرم و نيز قاچاق اين جنس به توليدكنندگان اين جنس زيان فراواني وارد كرده مي‌باشد و آن ها خواستار اعمال تعرفه بالا و يا ممنوعيت ورود اين كيف زنانه دستي محصول به كشور مي‌باشند . 

چرم توليدي مرز و بوم به عامل واردات بي‌رويه روي دست توليدكننده مي‌ماند ولي در اين شرايط مشاهده مي‌شود، كه بعضا كالاهايي كه در باطن كشور، آن‌هم با كيفيت بالا توليد مي‌شود، در هم اكنون صدمه ديدن بسيار در كيف زنانه دوشي پي واردات بي‌رويه كالاهاي خارجي است، يك عدد از اين كالاها كه در استان تهران شاهد زخم وصال به توليد در پي واردات هستيم، «چرم» ميباشد . 
متاسفانه قاچاق چرم مصنوعي، با كيفيت و ارزش تحت به مملكت كماكان ادامه داراست و پيگيري هاي توليدكنندگان و فعالان اين صنعت براي جلوگيري از اين امر كارساز نبوده ميباشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.