3 نكات براي تعمير و نگهداري چرم معمولي


چرم انتخاب محبوب براي لباس، لوازم جانبي و مبلمان است. چرم زيبا و جادويي است و با مراقبت مناسب، مي تواند سالم باشد.
بعضي از مردم تمايل دارند كه مبلمان خانه را به خانه خود اضافه كنند، زيرا آنها بر اين باورند كه براي مراقبت از آنها چالش برانگيز است. اين امر مخصوصا براي خانوارهايي كه داراي بچه هاي كوچك و حيوانات خانگي هستند، مي تواند باعث آسيب و يا تخريب غير ضروري شود.


# 1 برچسب ها را با دقت بخوانيدGBY1810-4_Read-Pesticide-Label_s4x3.jpg.rend.hgtvcom.1280.960 تنها محصولات تميز كننده كه بايد در تعمير و نگهداري چرم معمولي استفاده شوند بايد به صراحت بر روي برچسب يا بسته بندي بگويند. به عنوان مثال، مواد پاك كننده، حلال، صابون، سفيد كننده و انواع مختلف مبلمان لهستاني مي توانند به محصولات چرمي آسيب برسانند.
در صورت نشت، دستورالعمل ها را در مراحل چهار و پنج دنبال كنيد. استفاده از پارچه هاي خشك، اسفنج ها، يا حوله ها را تا آنجا كه امكان پذير است، و تنها در صورتي كه ضروري باشد، رطوبت بيشتري به وجود مي آورد.
# 2 بوفه به آرامي و اغلبدر طول زمان طبيعي است كه چرم براي ايجاد ترك هاي كوچك باشد. اين ممكن است اتفاق بيفتد اگر مبلمان چرم به طور منظم مرطوب نشود، همانطور كه در مرحله سوم توضيح داده شده است. چرم از پنهان هاي حيواني ساخته شده است، بنابراين به خشكي، ترك خوردن و احتمالا خراش رسيده است.
خبر خوب اين است كه اين خراش ها به طور كلي مي توانند با استفاده از يك برنامه شستشو در تعمير و نگهداري چرم معمولي شما برداشته شوند. از پارچه هاي ميكروفيبر استفاده كنيد و بارها و بارها در مناطق آسيب ديده بچرخانيد تا خش هاي خود را به زخم تبديل كنند.
# 3 از روشنايي روشن اجتناب كنيداتاق خورشيدي Living-Room براي حفظ زندگي مبلمان چرم شما، آن را از نور مستقيم خورشيد نگه داريد. نه تنها نور اضافي باعث مي شود كه چرم شما سريع تر خشك شود، بلكه مي تواند آن را نيز محو كند.
اين موضوع با تعمير و نگهداري كمتر است و بيشتر با قرار دادن مبلمان چرم شما در يك موقعيت ايده آل از روز اول كه شما آن را دريافت مي كنيد. چرم خود را از پنجره ها و نور خورشيد دور كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.